1. Виждате прекрасно момиче на парти. Отивате при нея и казвате: „Аз съм
много богат. Омъжи се за мен !“ – това е директен маркетинг.
2. Вие сте на парти с куп приятели и виждате прекрасно момиче. Един от
приятелите ви, отива при нея и ви посочва, като и казва: “ Той е много
богат. Омъжи се за него !“ – това е реклама.
3. Виждате прекрасно момиче на парти. Отивате при нея и взимате
телефонният и номер. На следващият ден и се обаждате и казвате: “
Здравей, аз съм много богат. Омъжи се за мен !“ – това е телемаркетинг.
4. Вие сте на парти и виждате прекрасно момиче. Ставате, изтупвате се,
оправяте якичката и затягате вратовръзката си, отивате близо до момичето
и я поливате без да искате с питие. След това и подавате кърпичка,
взимате и чантата, която тя изпуска или забравя, предлагате и да и
извикате такси или да я закарате до вкъщи, отваряте и врата на колата и
казвате: „Между другото, аз съм много богат. Ще се омъжиш ли за мен ?“ –
това е ПР ( PR – public relations ).
5. Вие сте на парти и виждате прекрасно момиче. Тя се доближава към вас и
казва: „Г-не вие сте много богат. Ще се ожените ли за мен ? – това е
разпознаване на бранда.
6. Виждате прекрасно момиче на парти. Отивате при нея и казвате: “ Аз
съм много богат. Омъжи се за мен !“ Тя без да се замисли, ви удря здрав
шамар ! – това е обратна връзка с клиентите.
7. Виждате прекрасно момиче на парти. Отивате при нея и казвате: “ Аз
съм много богат. Омъжи се за мен !“ Тя обаче, ви представя на мъжа си ! –
това е несъотвествие в търсенето и предлагането.
8. Виждате прекрасно момиче на парти. Отивате при нея и преди изобщо да
сте казали нещо, друг я заговаря преди вас и казва: “ Аз съм много
богат. Ше се омъжите ли за мен ?“ и тя си тръгва с него – това е
конкуренцията, която изяжда вашият пазарен дял.
9. Виждате прекрасно момиче на парти. Отивате при нея и преди да сте
казали: “ Аз съм богат. Омъжи се за мен !“, пристига жена ви – това е
ограничение за навлизане в нови пазари.
Източник: buzinezzman.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар