петък, 13 ноември 2015 г.

Как да успееш за една нощ

Посвещаваме тази статия на всеки, който иска да успее за една нощ

bg-title
Всеки ден получавам около 25 мейла от хора, които искат да се откажат.
Обикновено пишат до мен като последна инстанция. Искат от мен да ги убедя да продължат напред. Често, това са хора, които опитват да направят нещо в продължение на 8-9 месеца. Те искат аз да потвърдя, че инстинктът им ги е насочил правилно към това, с което са се захванали. Искат да им кажа да не се отказват.
Аз обаче няма да им кажа това!
Защото в голямата схема на нещата 8-9 месеца не са нищо.
Дори една година е нищо.
Успехът не се случва за една нощ. Съжалявам…
Когато хората ми казват, че съм “късметлия”, че съм имал толкова много “добри обстоятелства” около себе си, аз се разочаровам.
Късметът няма нищо общо с това или поне не толкова, колкото си мислят.
Работил съм през почивните дни, работил съм по време на празници, работил съм всеки ден, започвайки още преди 14 години, за да стигна до това, което е Гари Вайнерчук днес. Връщайки се назад във времето, мога да ви уверя, че вложих огромно количество работа, преди да видя каквато и да е полза от всичко, което правих толкова време.
Първите 18 месеца от сайта ми с видеа за вино WineLibraryTV, никой не ги гледаше.
Тогава на практика губех пари, опитвайки се да изградя този сайт и бизнес първите няколко години. Повтарям – години! При VaynerMedia не беше по-различно.
В началото използвахме конферентните зали на други компании, за да правим видеата си и да работим, за да оцелее бизнеса. Тези неща не бяха перфектни, но в крайна сметка всички те се увенчаха с успех – с наистина голям успех!
И най-важното: отнеха много време!
Обзалагам се, че повечето, които четете това в момента няма да сте особено щастливи, защото няма да получите това, което искате от живота – да получите всичко прекалено бързо и да, мечтите ви няма да се сбъднат още днес.
Повечето от вас всъщност няма да разберат как всъщност се постига всичко това.
Защото в повечето време целите на много от вас не са нещо повече от гледане на сериали, опити за превъртане на Facebook нюз фийда, видео игри и безкрайно мечтаене как един ден ще имате това, което имат тези, на които се възхищавате.
Всъщност, тук не става въпрос за пари. Става въпрос за време!
Трябва да отделите време за сериозна, усилена работа, която ще трае дълго.
Бърз пример: всеки говори за Леброн Джеймс и как той постигна успех толкова бързо на тази крехка възраст. Е, познайте какво? Той играе баскетбол от цели 15 години, преди успеха изобщо да го връхлети. 15 години! А вие искате всичко да стане за 8 месеца?
Бях на 30, преди някой изобщо да ме забележи. От 15 до 30 изграждах бизнеса си.
Работих здраво, без да получавам кой знае каква полза от това.
И ако искате да ми кажете, че всеки миг от живота ми между тези 15 и 30 години е “успех за една нощ”, ударете си главата в стената. Това просто не е вярно!
Затова, когато получа някой от тези мейли, в които казват, че не са сигурни дали могат да го направят, само защото вече са минали “няколко месеца” или дори 2 години… Аз съм шокиран! Ако искате да създадете нещо, ако искате да се отличите, ако искате да успеете – ще трябва да отделите малко повече от “няколко месеца”.
Трябва да опитвате да стигнете до успеха до края на живота си. А не просто да се разколебавате за всяко ново начинание само след месец, година или две.
Успехът ще ви отнеме тонове работа. Хиляди часове усилен труд.
Ще ви отнеме много време…
И едва след това може да влезете в лигата на хората, които всички ние си мислим, че са постигнали успех само за една нощ. Защото всички тези успели хора имат една и съща история. Те са работили здраво. Може и да не сте ги видели, когато са нямали нищо, може и да не сте ги видели, докато са работили здраво, но ги виждате сега…
Хващайте се за работа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар