петък, 7 септември 2012 г.

Роберт Кийосаки - 4

" Ако искаш да си богат, мисли мащабно... мисли различно." - Роберт Кийосаки

    Ако искаш да си богат и успешен човек мисли различно от болшинството хора. Защото повечето хора мислят:
           Много е рисковано да инвестираш и да имаш собствен бизнес.
           Ако правиш частен бизнес ще си загубиш парите.
           Пари при пари отиват. Неможеш да правиш бизнес ако нямаш пари.
           Няма да спечелиш, защото това, което ще правиш отдавна е измислено.
           Ти ли си най-умният? Ако беше печелившо хората отдавна да бяха го направили.
           Неможеш да го направиш.
           Искам сигурна работа и сигурност в живота.
           Не искам да съм богат, искам да живея спокойно.
            Малко ми дават.
            Богатите са алчни.
        Мога да изреждам до утре вечер. Само че няма нужда. Нужно е само да започнеш внимателно да слушаш говоренето на хората около теб и сам ще чувеш останалите варианти на бадняшкото мислене.Няма да ти е трудно, защото това са 90% от хората по света. Ако утре срещнеш 100 човека има вероятност само 2-3-ма  да не са с бедняшко мислене. Затова ще успееш лесно да направиш анализ на бедняшкото мислене у хората и защо са действително бедни - именно защото мислят по този начин.
     Кийосаки казва " мисли различно". Различно от тия 90%. Различно от хората с бедняшко мислене. може би 10 % от тези 90% имат потенциал и са "узрели" да направят важната стъпка в живота си - да станат предприемачи и да изживеят живота си като свободни и успели хора. Може би още се колебаят. Може би са дърпани назад от хората, които ги заобикалят с тяхното бедняшко мислене. Може би им трябва малко подкрепа и кураж за да преминат границата и да тръгнат по свой, различен от досегашният път. Затова и създадох този блог. За тези 10% , за които има надежда. Аз и Кийосаки Ви казваме : Давайте! Действайте! Мислете различно от средностатичтическите хора, които са замръзнали в развитието си. Бъдете позитивно настроени и мислете:
          Да правиш бизнес не е никакъв риск, това е просто нещо, което правиш.
          И да загубя пари, голяма работа, нормално е парите да сменят собственника си. А аз ще спечеля други.
          Бизнес се прави не с пари а с Идеи!Лесно е да се намерят пари за добрата идея.
          Дори и даден бизнес отдавна да го има, мога да направя нещо по-различно и също ще спечеля пари. "Кока-кола" е Кралят на безалкохолните, но този факт не попречи на  Дитрих Матешиц да измисли "Ред-бул" и да създаде нов вид индустрия.
          Немога да го направя? Само гледай!
          Сигурност? Това е илюзия. Няма нищо сигурно на този свят. А аз ще взема от света всичко, което пожелая!
           Да живея спокойно означава да съм вече умрял. Спокоен живот означава да не ти се случва нищо, а аз искам животът ми да е приключение. Спокоен живот? Не, благодаря!
          Да ми дават? Аз да не съм просяк или глупак? Аз ще си спечеля всеки лев, който преценя че ще ми трябва!
          Богатите са алчни???  Това че не си раздават парите наляво и надясно за глупости не означава че са алчни. Означава че гледат на парите си като средствво за инвестиране. Това че богатите искат да спечелят още и още пари не означава че са алчни, означава че мислят мащабно и имат големи цели, за постигането на които са им нужни големи суми пари.
         Не се оставяй околните да те въвлекат в техният начин на мислене. Не вземай финансови съвети от хора, които нямат пари. Ако действително знаеха как стоят нещата с парите, щяха да ги имат. Постави си цел. Измисли план как да я постигнеш и не позволявай на никой и нищо да те отклони от изпълнението на плана и постигането на целта си. Имай търпение и не се отказвай за нищо на света. Мисли мащабно, мисли различно!

   Поздрави                                                                                    Андреян Иванов

Няма коментари:

Публикуване на коментар