петък, 15 февруари 2013 г.

Принципите, които направиха кмета на Ню Йорк милиардер

Майкъл Блумбърг, който е един от двадесетте най-богати мъже в света, охотно споделя тайните на успеха си. Кметът на Ню Йорк цени добрите кадри, високата работоспособност и любовта към професията. Но нека проследим неговите принципи в няколко цитата:

Наистина съжалявам за тези хора, които не харесват това, с което си изкарват хляба.
Непрекъснатият и безкористен труд увеличава шансовете за успех. Но дори и тук няма гаранция как ще се обърне картата.

Независимо от факта, че винаги съм гледал сериозно на кариерата, никога не съм имал ясен план за действие и не съм подреждал живота си по график. Не стройте планове за пет години напред и не се очаквайте "голям пробив ".

Помислете колко време прекарвате на път и на работа. Ако тази цифра не ви допада, тогава вероятно влачите жалко съществуване.

Аз обичам да правя нещата сам и не се страхувам да си изцапам ръцете с работа.

Ако видите, че идеята ви не ви носи желаните резултати в разумен срок, поемете дълбоко дъх, стиснете зъби и завършете тази битка.

Хората - това е най-доброто в моята компания.

Никой от моите сътрудници, включително и аз, не разполага с отделен офис.

Развитието ни прави движеща се мишена, която е трудно да се уцели. Липсата на развитие ни прави лесна плячка.

Никога не съм се съмнявал, че е по-евтино да създадете своя собствена компания.

Никога не съм бил страничен наблюдател. Винаги съм предпочитал активното участие в събитията вместо да наблюдавам начина, по който са включени другите.

Социалистите са били прави за едно нещо: никой не може да успее сам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар