неделя, 29 април 2012 г.

Играта "потоци пари"

     Ако искате да сте богати и свободни хора игрите "Монополи" и "Потоци пари" са задължителни. Те повишават вашето финансово IQ и ви учат как да играете "играта на парите". Много пъти съм си мислил защо станах такъв. Обичновенно човек се учи найвече от родителите и приятелите си. И в училище естественно. Родителите ми през целият си живот са били наемни работници. Такъв е би животът им, а и по времето на социализма хората не са имали кой знае какъв избор. Сред приятелите ми от детинство също нямах примера на бизнесмена, а и в училище не ни учат на тези неща. Как стана така че винаги съм мислил като предприемач, винаги съм се стремял аз да бъда работодателят а не работника.Както казах и преди, напуснах държавната си работа и взех съдбата си в свои ръце 6 месеца преди да свалят Тодор Живков. Малко хора постъпваха по този начин тогава. И съм си мислел: защо стана така, кое ме накара да мисля по този начин? Преди време прочетох в книгите на Робърт Кийосаки че богатият татко започнал неговото финансово обучение още на 9 години, като го карал да играе играта " Монополи". И когато Робърт попитал богатият татко как е станал богат, той му отвърнал: "Пренесох играта "Монополи" в живота." Никой не му бил казал че това е само игра и неможе да прави същото и в живота. Направил го и забогатял. Толкова е просто. Когато прочетох това разбрах. Разбрах защо се превърнах в нещо, което моите родители не са. Защо се превърнах в предприемач, въпреки че майка ми ми казваше: " Винаги съм си мислела че ще живееш спокойно като нас а ти какъв стана." Защото бях луд по тази игра. Бях някъде в 8-9 клас , когато един приятел /в момента лекар/ донесе отнякъде играта "Монополи". Незнайно откъде? Явно от чужбина, защото през 1979 година в България нямаше такива игри, дори бяха забранени. И понеже трябваше да я връща на собственника й, нарисувахме играта на един фазер, направихме си пари от оризова хартия и като започнахме.... През лятната ваканция играехме сутрин от 10-11 часа , вечер до 12. По 13-14 часа на ден "Монополи"?! При толкова игра няма начин в подсъзнанието ми да не се промени нещо. Така мисля. Дори и най-невинната мисъл се загнездва в умът ти и променя начинът ти на разсъждение. Ако си мислиш че инвестирането в собствен бизнес е рисковано, наистина ще бъде, защото мозъкът ти не е готов да мисли като предприемач. Винаги съм си мислел че : "Нищо неможе да ме спре" и затова понякога съм успявал и в най-щурите неща. А сега изгледайте това филмче и най-искренно  ви препоръчвам да играете "Монополи" и "Потоци пари".
Поздрави



1 коментар:

  1. Продавам играта "Потоци пари" 101 и 202 на английски език.
    За контакти 0876 40 20 75

    ОтговорИзтриване