сряда, 25 април 2012 г.

Стефан Данаилов за успехът

       За да бъдеш успешен, първо трябва да се радваш на успеха на другия. Аз съм се радвал на всеки един, които е направил нещо хубаво, което аз немога. Аз се радвам на успехите на хората. На това, че на теб ти е тръгнало и си добре.
       Аз по дух съм оптимист, това ме крепи. Иска ми се нещо хубаво да се случи, дори да си мечтая само. Обаче всеки ден се нагнетява едно и също. Виж новините! Единственният човек, който сутрин казва: " Хубав ден." е Емо Чолаков от bTV. Друго позитивно няма. Земетресения, вулкани, убити, заклани....... Това въздейства, лошата новина въздейства......Виж какви мрачни хора ходят по улиците. Става повече от 20 години... Абе не сме били такива. Не сме!
      Трябва да се усмихваме повече и да вярваме в себе си. А ако има и малко шанс. Не е достатъчно да си талантлив и да живееш с тази мисъл. Трябва нещо да направиш. И аз съм убеден, че ако един човек е талантлив и работи здраво, той няма как да не успее.

2 коментара:

  1. Много интерестно, това за новините съм го казвал с абсолютно същите думи. Със Стефан Данаилов мислим еднакво. Преди не изпусках новините. От доста време не ги гледам вече. Или ако започна да гледам, при първата негативност веднага отивам в другата стая. А на Емо Чолаков съм направо фен. Кефи ме позитивноста му и е страхотен разказвач :)

    ОтговорИзтриване
  2. Понякога и аз гледам от любопитство,но знам че новините могат да манипулират съзнанието на хората,с точно такива новини.Даже съм ,чел че богатите и по големите бизнесмени,не четат вестници,защото там новините са с 1 ден назад,а и зашщото вестниците обслужват интересите на определени кръгове,И се информират от интернет ,какво става по света и то веднага научаваш последните новини.Не ,че няма и сайтове които,на които се плаща за да пускат определени неща.но човек може да намери и независими такива.

    ОтговорИзтриване