неделя, 22 април 2012 г.

Томислав Дончев за успехът

        Самочувствието да бъдеш европеец предполага да очакваш и да искаш повече. Разбира се и да даваш повече. Това е най-устойчивият и най-траен позитив от членството. Защото и публичните институции, и политиците дават най-доброто от себе си, когато някой умее да го поиска.
         Аз съм работещ човек, осъзнавам, че работата отнема голямата част от деня, а вероятно и от живота ми. И ако някой каже, че моето не е работа, ще ви напомня и ще си напомня, че съм работил какво ли не, вкл. и във фабрика. Трудът за мен не е класова принадлежност, нито страдание, нито е само дълг, не и само възможност.
Работя, защото обичам да творя. Обичам да срещам проблемите и да... ги побеждавам (не винаги, но почти винаги), обичам да улавям искрата на надеждата, а най много обичам да я създавам, а после обичам да направя от нея огън. Щастлив съм, когато не го правя сам.
Работата не е само средство, да се грижиш за семейството си. Тя е начинът да бъдеш полезен и да покажеш, какво можеш, да показваш, че можеш повече. Добрия инженер на е по- малко ценен от добрия лекар, а добрия лекар често е по- важен от добрия министър. България трябва да благодари на добрите търговци, и на добрите експерти и на добрите работници. Като човек който е упражнявал няколко професии, знам че има само едно важно нещо- да бъдеш добър в работата си!
Най тъжните хора не са тези, които нямат работа, а тези, които ходят с нежелание на работа.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар